کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

"مخابرات با شایعه‌سازی به دنبال بازخورد اجتماعی افزایش قیمت‌هاست"


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: شرکت مخابرات بدون مجوز قانونی مجلس یا مصوبه هیات دولت، اجازه افزایش تعرفه مکالمات تلفن همراه و ثابت را ندارد و با شایعه‌سازی، به دنبال بررسی بازخوردهای اجتماعی آن است.

به گزارش سافت گذر به نقل از خانه ملت؛ سید مهدی صادق با اشاره به شائبه افزایش ۱۲ درصدی تعرفه تلفن همراه توسط شرکت مخابرات یادآور شد: در صورتی که قرار باشد تعرفه تلفن همراه اعم از ایرانسل و همراه اول افزایش قیمت داشته باشد؛ باید مجوز آن از سوی هیات دولت یا مجلس صادر شده باشد، چرا که شرکت مخابرات بدون مجوز، امکان افزایش قیمت‌ها را ندارد.

نماینده مردم آستان اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ افزایش تعرفه تلفن همراه از سوی شرکت مخابرات بدون مصوبه و مجوز قانونی مجلس یا هیات دولت، اقدامی غیر قانونی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه افزایش تعرفه مکالمات شرکت مخابرات، در مجلس و هیات دولت مصوب نشده است، یادآور شد: شرکت مخابرات اجازه افزایش تعرفه مکالمات تلفن همراه و ثابت را ندارد و اجرای آن غیر قانونی است.

صادق با اشاره به اینکه شرکت مخابرات هر چند وقت یکبار خبر افزایش تعرفه مکالمات را در جامعه مطرح می کند، متذکرشد: شرکت مخابرات قصد دارد تعرفه مکالمات را افزایش دهد ولی از آنجایی که مجوز قانونی افزایش قیمت‌ها را ندارد طی مراحل مختلف و در برهه زمانی خاص، شائبه افزایش تعرفه مکالمات را مطرح می کند تا بازخوردهای جامعه را بسنجد.

وی اظهار داشت:‌ طرح افزایش قیمت مکالمات تلفن همراه و ثابت از سوی شرکت مخابرات، فشار روانی زیادی را به جامعه وارد می کند.

صادق گفت: افزایش تعرفه مکالمات باید اصولی، عملیاتی و قانونی باشد لذا شرکت مخابرات باید به این موضوع توجه کند که تعرفه مکالمات باید منطقی بوده و برای جامعه قابلیت پذیرش را داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: شرکت مخابرات در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، خصوصی سازی شده است و شرکتی خصوصی محسوب می شود؛ ولی از نظر نظارتی، تحت کنترل دولت است و هر رقمی را بنا به صلاحدید نمی تواند به جامعه تحمیل کند.

وی با تاکید بر اینکه ارگانهای نظارتی که در کشور فعالیت دارند اجازه افزایش بی اساس تعرفه مکالمات را به شرکت مخابرات نمی دهند، یادآور شد: باید تعرفه‌های مکالمه تلفن ثابت و همراه، بر اساس منطق و انصاف و کشش جامعه اعمال شود و هر رقمی قابلیت اجرایی ندارد.

نماینده مردم آستان اشرفیه و بندر کیاشهر در خانه ملت، یادآور شد: مخابرات شرکتی کاملا خصوصی است ولی سیاست گذاری و نظارت بر آن دولتی است و تصمیم گیری‌های سطح کلان شرکت مخابرات توسط دولت صورت می گیرد بنابراین مخابرات به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی فعالیت می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8974 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خانه ملت تاریخ خبر: 1391/02/18 تعداد مشاهده: 1733
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/02/19 12:05
با سلام

سال گذشته یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات میخواست اسم این وزارتخانه را به اسم کارخانه بدون هرگونه آلودگی (یا کارخانه بدون دود) بگذارد که دیگر مقامات نگذاشتند.چرا؟اسم برازنده ایی به نظر میرسده. لطفا اگر کسی از این قضیه خبر داره اطلاع رسانی کنه ممونم میشم.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مسعود 1391/02/19 10:13
یک جایی خوندم در سال گذشته هشت هزار میلیارد تومان درآمد داشته (مخابرات) باز هم کمشونه ؟!!!!
علی جمالی 1391/02/19 09:58
حکایت اینا حکایت ضربه زدن یکی به نعل یکی به چکشه آخر سر کار خودشون رو میکننlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
زارع 1391/02/19 08:14
یه تبلیغی نشون میده مبنی بر اینکه دکلهای همراه اول جز اولین هایی هستن که وارد زمین شده اند ، واقعا درست میگن چون سیستمشونواقعا عصر حجری است .
دنیا داره به نسل 4G و LTE نقل وانتقال میکنه برای دستیابی به سرعت بالا و خدمات بیشتر ، اینا هنوز تو خدمات اینتر نت 128K و sms هستن.
تقصیر از خودمون هست که زیاد با گوشی هامون مکالمه میکنیم تا اونا پول بیشتری به جیب بزنن .
پارسی 1391/02/18 21:33
واقعا با این همه امکاناتی که در سطح اول تکنولوژی دنیا میده واین پول کمی که داره از مردم میگیره !!!!!چرا نباید گرون کنه؟!!!!!!!!!!!اه اه.به جایی نمیرسد فریاد.
فرزاد 1391/02/18 13:47
سافت گذر توروخدا در بخش فید متن مطالبتو کامل بذار ماکه آفلاین میخونیم خیلی اذیت میشیم
ازاین که مطالب سایت محبوبمونو نمیتونیم پیگیری کنیم حسابی ناراحتیم لطفایه فکری به خال فیدتون بکنید
مرسی از همه زحماتتون
پدرام 1391/02/18 12:58
همین طوری هیچ امکاناتی نمیده این همه پول میگره حالا میخواد تعرفه هم افزایش بده خداروشکر به این یکی یارانه نمیخورده بهونه ندارن واسش.
شرکتای مخابراتیه کشورای دیگه رو ببینید بعد به بچه بازیایه اینا بگید امکانات ههههه....
اگه گرون کنن من یکی که دیگه قبض پرداخت نمیکنم...lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/02/18 12:39
تازه من فهمیدم مخابرات ایران با دم و دستگاهش چه زجری میکشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با این همه امکاناتی که به مردم داره میده بازم مردم ازش توقع دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بزارین گران کنه، یقین میخواد اینترنت پرسرعت dial-up به خونه ها بیاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس 1391/02/18 12:12
ای مخابرات خدا برات بسازه ..................lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung